Чи подобається тобі весна? Чому?Напишіть текст міркування(5-7речень)

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-05-05T12:04:11+00:00

                                                                 Весна
Весна-чудова пора року.Все тільки просинаеться.З являються першь маленькі струмочки.Річки починають танути.Прокидаються першь квіточки,яким я дуже радію.На деревах з являють бруньки. Нарешті яскраво погляне на мене сонце,та я всміхнуся!Мені дуже подобається весна! 

2013-05-05T12:55:36+00:00

Весна - казкова пора року.Мені подобається весна тим,що весною все розцвітає,пташки прилітають з дальніх країв.Все починає співать весіннью піснею - такою лагідною та чарівною!Але особливо мені подобається,коли починає цвісти яблуня - такими гарними квіточками!Насолоджуючись цими ароматами я відчуваю,як вітерець ніжно шумить у гаях.Це так гарно!