Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-05-04T18:53:12+04:00

Птахів потрібно берегти.Птахи  це окраса природи.Кожен полюбляє милуватися ними та слухати їхні мелодійні співи.Пташки людям допомагають.Інколи пташки шкодять тим, що поїдають вишні, виноград та інші ягоди.  

2013-05-04T19:02:31+04:00

 

Сьогодні вранці мене розбудила пісня соловейка. Яка  вона красива і мелодійна! Я знаю, що птахів треба берегти і цінувати.Інколи вони завдають шкоди врожаю. Але це - гарні друзі, які полюбляють не тільки вишні і соняшник, а також гусінь і комах , які теж завдають шкоди врожаю. Також є багато домашніх птахів, яких люди приручили дуже давно. Я сподіваюсь, що ви зрозуміли наскільки птахи корисні. я цю розповідь сьогодні написала, тому що теж роблю ДПА.