Ответы и объяснения

2013-05-03T13:01:01+04:00

    Я б хотів подякувати своїй першій учительниці-(ім`я,побатькові).За те що вота проявила свою любов до нас.За те щонавчила рахувати,читати,писати.

    Я дуже люблю і поважаю свою вчительку.Вона найкраща.

Лучший Ответ!
2013-05-03T13:17:34+04:00

Я хочу подякувати своїй першiй вчительцш за те що вона навчила мене рахувати,читати, писати.

Вона навчила мене того що буде потрiбним у моему життi. Я цiную мою вчительку за те, що (iм'я вчительки) придiляла менi достатньо уваги.

Я дякую їй за те, що вона зробила для мене