Написать свою автобиографию ) помогите пожалуйста)) в автобиографии написать хобби и увлечения учебу профессию и т п ( для заметок мои хобби: чтение книг езда на велосипеде плавание спорт компьютер я хочу учится в КНУ в факультете связанным с экологией среды мои любимые предметы физика химия биология и т п)

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-05-03T11:07:02+04:00

Менiң атым Кирилл, мен 10 Б cыныпта оқимын, мен өте жақсы оқимын, менiң сүйiктi хоббиым кітап  оқу,велосипедпен жүру,менiң сүйiктi спорттым жүзу. ал Сүйiктi бұйымдар  бұл физика,химия,биология.Маған ғылыми бұйымдар ұнайды. Мен Қазақстанда Қаскелең қаласында тұрамын. Қазақстан өте сұлу ел. Қашан мен мектепті бітіремін мен ара КНУ оқу факультетте сәрсенбінің экологиясымен тоқулы қалаймын.

2013-05-03T13:18:10+04:00

Менин атым Кирил мен (класс).Менин ен суйикти сабагым (свой самый любимый урок)Мен жаксы окиймын.Биракта мен (урок по которому ты не понимаешь) онша жаксы емеспин.Асересе мен спорты  жаксы коремин.