Срочьно на завтра .Які збитки приносили набіги турків і татар на україну

2

Ответы и объяснения

2013-04-29T17:18:56+00:00

Масштаби втрат від цього вторгнення були значно меншими ніж в часи найжахливіших
спустошень попередніх часів, він все ж таки мав руйнівні наслідки для господарства та мешканців Середньої Наддніпрянщини, яка зазнала найбільших збитків.
На початку цього конфлікту Запоріжжя дійсно дотримувалося з Кримом своєрідного пакту про ненапад, обіцяючи не надавати підтримку російській армії у випадку, якщо кримці не завдаватимуть шкоди володінням Січі. Це свідчить про небажання січовиків проливати свою кров за територію згаданої Нової Сербії, яка була в них забрана для переселенців з Балкан і стала головною ціллю Кирим-Гірея.
Втім, як відомо, жертвами останнього великого набігу кримців(турків і татар) на Україну все ж таки стали саме українці. Розгортання воєнних дій зумовило безпосередній вступ запорожців, традиційних оборонців України, до війни на боці Росії. Не можна ігнорувати також і природного бажання запорожців пограбувати володіння кримського хана в умовах війни, що стрімко набирала обертів, приносячи страшне лихо Україні.

Лучший Ответ!
2013-04-29T17:26:37+00:00

Набіги турків і татар впливали на соціально-економічне становище:

-винищення українського населення

-знищення міст

-руйнування культурних пам*яток

-утворення обширних територій де ніхто не наважувався проживати