привет! напишите пожалуйста текст (на украинском)кем я хочу сать.напишите про стилиста или ветеринара.срочно! нужно до 29.04 до 22.00.сос!сос!

2

Ответы и объяснения

2013-04-29T20:34:42+04:00

Я Хочу стати перукарем.Ця робота якраз підходить до мого харатеру .Я буду дарувати красу робив зачиски.Буду плісти коси,стригти та нарощувати волосся.                                      Я сподіваюсь що ця прія здійсниця.

Лучший Ответ!
2013-04-29T20:51:03+04:00

я хочю стати ветеренаром тому , що ця професія дуже мені подобається і ще я хочю допомагати хворим тваринкам бо вони  беспорадні і вони можуть захворіти на буть яку хворобу якщо навіть не доробити якусь прививку.А ще ця професія цікава тим що нетількі можа їм робити прививкі а й купати їх чи рощесувати.І тоді тебе не одна собачка чи кіця полюбить.                                                                                                                                                                Я люблю цю професію тому , що вона цікава.  :)