Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-28T14:19:18+04:00

на свiтi э багато людей, усi ми з однаковими умовами, нам потрiбнi :

вода, воздух, iжа(извини просто клава не украинская, я с планшета), у нас схожа зовнiшнiсть, але ми маэмо i декiлька вiдмiн ( различностей, не знаю как по украински правильно пишется) :

шкiра в нас рiзного кольору, очi....

але не дивлячись на це все, ми залишаэмося неповторною людиною, бо головне не твоя зовнiшнiсть, а те що у тебе у сердцi, у думках, у душi!I щэ хочу додати, я вважаю, що треба залишатися собою, бо якщо усi люди будуть однаковi, жити буде не цiкаво!))

  • Mikik
  • середнячок
2013-04-28T14:25:22+04:00

 я думаю що потрібно бути схожим сам на себе,тому що ти один такай на світі...
і не потрібно під когось підстраюватися тому що життя коротке і потрібно бути самім собою))