Ответы и объяснения

2013-04-28T09:04:28+04:00

Почни: я думаю, що справжнім другом можна назвати людину, якій ти довіряєш, можеш на нього покластися і т.д. .. якщо є домашні тварини, можна про них написати. Це найвідданіші друзі!

Лучший Ответ!
2013-04-28T09:51:54+04:00
AlisAnarxistka главный мозгОтметить как нарушениеСпасибо (19)

   Справжніми друзями я вважаю лише дві людини. Хоч я маю і багатьох знайомих, але час і складні ситуації допомогли мені зрозуміти: де дійсно ті люди, які не покинуть у скруті і щиро зможуть порадіти моїм успіхам і досягненням, а де ті, що приятелюють заради власної вигоди або за великої кількості вільного часу.    На мою думку, справжній друзі - це ті люди, на яких завжди можно розраховуати. Вони є справжньою опорою в житті. І найголовніше, у дружбі  не можна забувати, що якщо ти хочеш мати справжнього друга на все життя, то ти маєш ставитись до нього  з повагою, чесністю, добротою і розумінням!