З двох селищ відстань між якими 234 км одночасно виїхали 2 таксі. Через 2 год обидва таксі прибули на зупинку. Яка швидкість 1 таксі, якщо швидкість другого таксі 58 км/год? ОЧЕНЬ СРОЧНО!!!!!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-26T11:10:25+00:00

58*2=116 км проехал за 2 часа второй таксист

234-116=118 км проехал первый таксист

118/2=59 км /ч скорость первого таксиста

2013-04-26T11:46:45+00:00

1. 58*2=116 (Км) - за 2 часа проехал второй таксист.

2. 234-116=118 (Км) - проехал 1 таксист.

3. 118:2=59 (км/год) - сскорость 1 таксиста.

Видповидь:59 км/год скорость 1 таксиста!!!