Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-25T21:58:15+04:00

Собі на умі, дати собі раду, само собою зрозуміло, сам собі пан, показати себе, відчути на собі, себе не пам'ятати, бути не в собі, сам не при собі, сушити собі голову, та й ні гадки собі, ціну собі знати, шукати себе, набивати собі ціну.

2013-04-25T21:59:10+04:00

Ахилесова пята

замолвить словечко

первая ласточка

сгущать краски 

расставить точки над i