Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-25T21:49:59+04:00

Війна - це найстрашніше що може бути у нашому житті. Нам слід памятати про війну і про наших героїв. Вони ж віддали своє життя заради нас тобто нашиго покоління. Я ціню і не забуваю про війни.

2013-04-25T21:51:10+04:00
Ми повинні пам'ятати про війну і передавати все з уст в вуста майбутнім поколінням. як можна забути наших героїв-ветеранів,завдяки яким,ми зараз живемо.Війна-це найжахливіше що може бути.Вічна пам'ять Борцям за Вітчизну.Вічна пам'ять ветеранам.