За перший день хлопчик прочитав 20% всієї книги, за другий 2/5сторінок, а за третій решту 60 сторінок . Скільки сторінок у книжці?

2

Ответы и объяснения

2013-04-25T15:49:01+00:00

150страниц

 значит так мне надо потратить символы так что ты сюда не смотри, а только на 1 строку.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Лучший Ответ!
2013-04-25T16:34:23+00:00



всьго сторінок х

прочитав першого дня 0,2х

прочитав другого дня 2/5х=0,4х

прочитав третього дня 60

складемо рівняння

х-0,2х-0,4х=60

0,4х=60

х=60:0,4

х=150 всього сторінок

======================================