2 ланцюги живлення що існують у водоймах. срочно скласти на українській мові. дуже треба

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-25T14:32:44+00:00

1водорості-креветка-морський окунь-морська видра-акула.

2фітопланктон - риби - хижі птахи; фітопланктон - дрібні ракоподібні - риби, які харчуються дрібними рачками і ракоподібними - хижі риби - хижі птахи

2013-04-25T14:37:20+00:00

Молюски-риба-тюлень
молюски-водяний павук-карась-щука