чи подобається тобі осінь?напиши текст-міркування будь ласка

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • vas30
  • середнячок
2013-04-25T15:24:37+04:00

 мені дуже подобаеться осінь тому що мені подобаеться як ходиш по парку там можна побачити яскраві кольори зелений червоний жов тий ялинки немов красуні одягаються в блакитний одяг ще подобаеться ця пора тому що я дуже полюбляю збирати восени врожай і ласувати дарами осені

2013-04-25T16:38:39+04:00
З кожним днем все холоднішає і холоднішає, жовтіє листячко і не кваплячись опадає, ніби його хтось приклеїв до дерева.  Меніподобаєтьсяосінь тому, що вона - незвичайна пора, вона дуже багато дарує подарунків для нас, а які ж вони смачні!Очі розбігаються від багатства кольорів осені: і червоний, і жовтий, помаранчевий, коричневий. Ідеш вулицею і милуєшся красою і так любо-любо стає у душі. Ще мені подобається осіннє повітря. Воно таке чисте, прозоре, прохолодне. Осінь – це моя найулюбленіша пора року!