Ответы и объяснения

2013-04-25T07:26:23+00:00
Влітку крякали ворони - до дощу
Багато кружало комах навколо жовтої акації - чекай негоди.
Бджоли рановилетіли з вуликів - тепла, рання
Береза розпустилася рано- тепле
Вільха розпустилася раніше берези - холодне, дощове
Черемха ранозацвіла - тепле


Лучший Ответ!
2013-04-25T07:26:42+00:00

Якщо влітку зранку дощить, то опівдні буде хороша погода. (влітку, зранку, опівдні - прислівники). Якщо вранці на траві багато роси, буде погожа днина. (вранці - прислівник). Якщо зимою вночі ясно, день буде морозний. (вночі - прислівник).