Яким буває осінній дощ? Текст-розповідь (5-7 речень) СРОЧНО!!!!!!!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-23T22:13:20+04:00

Осінь чудова пора року, за що її не любити.Я дуже люблю цю порироку, за її красу та мелодійність. Нещодавно пройшовся осінній дощ, кругом свіжість, лісові тварини готуються старанно до зимової сплячки. З кожним днем дощі все частішають, стає холодніше, трава жовтіє, птахів спів майже не чути, бо більшість вилетіли у вирій. У лісі настала тиша...

                                                      №2

Перед дощом небо затягує чорними хмарами. Хмари навідміну від весінніх та літніх білих та легких, здаються темними та масивними. Осінні дощі тривалі та без грози. Залишають після себе мокру землю, яка за відсутністю теплого сонця довго просихає. І дає змогу рости грибам..

                                                         №3

Ранньої осені дощ був теплий. Листя з дерев ще не опало. Дрібні дощові краплини падають на листочки. Від цього навколо розливається тихий шурхіт. Від осіннього дощу гарно ростуть гриби. У лісі стоїть терпкий запах мокрого листя.

  • whtr
  • новичок
2013-04-23T22:13:55+04:00

Осінній дощ буває різний. Теплий,приємний та водночас золодний і похмурий. 
Дощ покриває всю землю своїми теплими дотиками.  Все