Ответы и объяснения

  • An523
  • середнячок
2013-04-23T19:49:55+04:00

краще горобець у руц1, н1ж журавель у неб1.  краще голодай, а найкращим нас1ння зас1вай.   краще лопатою чи сапою,н1ж 1з простягнотую рукою.  краще жаркий день, а н1ж прохолодний дощ.  краще невеликий мороз,н1ж в1трянна в1длига. 

краще гірка правда, нід солодка брехня.

Лучший Ответ!
2013-04-23T19:53:39+04:00

У червні в коморі пусто, а на полі густо.

Хто вранці плаче,той ввечері сміється.

Хто рано встаэ ,тому Бог подає.

 Йому влітку-жарко,а взимку-холодно

Хай і смішно,аби затишно.

Зробиш спішно-вийде смішно.

Буде тому голодно,хто в жнива холодку шукає.