поможіть написати які ігри ти любиш грати з друзями, кого ти важаєш справжнім другом

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-23T16:27:21+04:00

 

Я вважаю справжнім другом ту людину,яка допоможе в скрутну хвилину , не залишить тебе в біді.Зазвичай така людина має бути ввічливою доброю не ображаті інших. Особа яка  

 робить щось хороше , не така  вже і лиха.Завжди потрібно допомагати іншій людині ,яка потрапила в погану ситуацію,Адже якщо робиш комусь добре той і тобі це повернеться добром. 

2013-04-23T17:15:53+04:00

з давних давен  діти люблять гратися в різні ігри . на свіжому повітрі ми з друзями найчастише граємо у футбол і валейбол. коли збираємося разом у когось удома, то граємо в комп'ютерні  ігри . найбільше нам подобається ганяти на автомобілях. Інколи ми розважаємося, граючи у "слова" і "міста". але найбільше ми полюбляємо шахи. ця гра розвиває логічне мислення, пам'ять і кмітливість.