помогите написать диалог на украинском язике про обсуждение какойто игри

2

Ответы и объяснения

  • Участник Знаний
2013-04-23T15:25:48+04:00
Лучший Ответ!
2013-04-23T15:53:48+04:00

-Привіт, Катю!

-Привіт.

-А яка в тебе улюблена гра?

-Моя улюблена гра – фарби.

-А як в неї грати?

-Наприклад грають 5 чоловік. Одного вибирають чортом, а всі інші повинні загадати свій улюблений кольор і росказати його всім, тільки так, щоб чорт не почув. Потім чорт стукає в двері, а фарби кажуть "Хто там?". Чорт розказує, хто він і що прийшов за фарбами. Після цього він називає фарби. Якщо він назвак колір, який є, то ця фарба виходить з дому і тікає від чорта. Якщо чорт здогнав фарбу, то вони міняються місцями і так далі.