переведите на казахский правильно)))

Русский язык-мой родной язык. Русский язык богат словарным запасом и он гордость русского народа.Я с радостью учу свой роднлй язык и изучаю другие языки тоже.Я горжусь своим языком и считаю, что каждый человек должен гордиться своим языком.

2

Ответы и объяснения

2013-04-23T15:06:32+04:00

Орыс тілі бұл менің туған тілім.Орыс тілі сөздік қорға бай және орыс халқының мақтанышы.Мен өз тілімді қуана-қуана оқимын және басқа тілдерді де оқимын.Мен өз тіліммен мақтанамын және әрбір адам өз тілімен мақтану керек деп ойлаймын.

Лучший Ответ!
2013-04-23T15:42:11+04:00



Орыс тілі-менің ана тілім.Орыс тылы сөздерге бай және ол-орыс халқының мақтанышы.Мен қуанышпен өз тілімді және басқа тілдерді оқимын.Мен өз тілімді мақтан тұтамын және әр адам өз тілімен мақтану керек дем ойлаймын