A or an??? 1.................apple

2.................union

3..................accident

4...................horse

5..................umbrella

6...................one-man show

7...................university

8 ..................useful object

9....................honest

10..................intelligent answer

11...................nice evening

12..................Italian car

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-22T19:36:26+04:00
2013-04-22T19:45:42+04:00
1- An
2-a
3-an
4-a
5-an
6- ничего по-моему.
7-a
8-a
9-an
10-an
11-a