До магазину завезли огірки. За перший день магазин продав 0,4 всіх огірків, за другий день на 40 % менше, ніж за перший день, за третій день - 2/3 того, що залашилось після перших двох днів, за четвертий день 10 % від того, що продали за перші три дні. Після цього магазину залишилось продати 7,2 кг огірків. Скільки огірків завезли до магазину.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • ruba1
  • середнячок
2013-04-21T18:54:23+00:00
40*40/100=16%
40-16=24%
40+24=64%
100-64=36%
36*2/3=24%
64+24=88%
88*10/100=8,8%
88+8,8=96,8%
100-96,8=3,2%
7,2*100/3,2=225кг

2013-04-21T19:15:55+00:00