Чи подобається тобі осінь? Чому?текст-міркування (5-7 речень)

2

Ответы и объяснения

2013-04-21T20:18:44+04:00

да мне она очень нравится потому, что она очень красива,прохладна и оригинальна.  извини больше ничего не могу сказать

Лучший Ответ!
2013-04-21T20:30:13+04:00

Мені подобається осінь тому,що вона золота,гарна,прекрасна.Вона розфарбовує листя,відправляє пташок у теплий край.Осінь має троє друзів Вересень,Жовтень і Листопад.Восени може бути тепло,а може бути холодно може бути дощ.Мені подобається осінь!