Кіт у чоботях полював на кролів. Маса 4 кролів,яких він зловив, була по 1 кг 950 г кожний, 7 кролів - по 2 кг 200 г і один кріль важив 2 кг 300 г. Яка в середньому маса одного кроля?

Напишите решение плизз ( лень решать)

2

Ответы и объяснения

2013-04-21T18:29:09+04:00
Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-04-21T18:46:47+04:00

1).1950*4=7800(кг) - мса 4 кролів.                                                                                                                            2).2200*7=15400(кг) - маса 7 кролів.                                                                                                         3). 15400+7800+2300=25500(кг) - маса всіх кролів.                                                                                  4). 4+7+1=12(к.) -було кролів                                                                                                                       5). 25500/12=2125(кг)