Помогите пожайлуста написать твір на тему (,Я мрію стати дизайнером ) 4 класс зарание спасибо

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-21T14:16:00+00:00

Коли я виросту, то хотів би стати дизайнером одягу. Мені дуже подобається незвичайний одяг, бо він робить людей не схожими один на одного, підкреслює їх особистість. Я гадаю, що гарно підібраний одяг робить людину більш впевненою у собі, гарнішою. Ця професія дуже необхідна людям і буде приносити  велике задоволення людям.

2013-04-21T14:22:33+00:00

я мрію бути дизайнером.Дизайнер в цьому житті багато значать томущо буз них люди немали би у що вдягатися.Дизайнер це творча робота так як я творча людина ця робота мені підходить.Моя мрія можливо не збудеться але це мрія моя .Ця мрія завжди із зімною тому я далі буду мріяти про роботу дизайнера.