скласти текст-міркування чи подобаеться тобі осінь?5-7 речень

2

Ответы и объяснения

2013-04-21T11:28:19+00:00

Мені осінь дуже подобається!Тому ,шо сонечко світить і гріє.Іноді немає вітру!У вересні ми йдемо до школи. В жовтні-жовтіє листячко.А найголовніший місяць-це листопад.Опадають різнокольорові листочки і всі плоди вже стиглі.

Лучший Ответ!
2013-04-21T11:45:15+00:00

                                                                   Осінь

Кажуть  що  осінь  навіює  сум.  А  я  не  згоден!  Мені  подобається  осінь,якщо  глибоко  не  замислюватися  над  тим  ,  що  природа  нібито  вмирає.

   Я  люблю  дощову  погоду. Дощ  стукотить  по  парасольці  чи  по  даху  , а  мені  байдуже. Він  ніби  створює  враження  невпинної  дії.

    Особливо  вражає  мене  осінь  яскравістю  й  різноманіттям  барв.  Нещодавно темний  ліс  чи  парк  раптово  засвічується  жовтим  сяйвом.  Таке  ж  воно  гарне  ,  це  різнокольорове  листячко!