Спиши,ставлячи потрібні розділові знаки в кінці речинь.Підкресли дієслова,познач їх час. Яку користь дають нам книжки Вони несуть у собі прекрасний,чарівний світ Людина,яка любить і вміє читати,- щаслива людина Вона має розумних і вірних друзів Врузі ті - книжки Любить і шануюте їх.

2

Ответы и объяснения

2013-04-21T11:48:55+00:00

Яку користь дають(теп.ч)нам книжки Вони несуть(теп.ч) у собі прекрасний,чарівний світ Людина,яка любить(теп.ч)  і вміє читати(неоз.форма.),- щаслива людина. Вона має(теп.ч) розумних і вірних друзі. Друзі ті - книжки. Любіть(майб.ч) і шануюте(майб.ч.) їх.

Лучший Ответ!
2013-04-21T11:51:24+00:00

 Яку користь дають (теп.час) нам книжки? Вони несуть (теп.час) у собі прекрасний,чарівний світ. Людина, яка любить (теп.час)   і вміє (теп.час) читати (неозначена форма) ,- щаслива людина. Вона має (теп.час) розумних і вірних друзів. Друзі ті - книжки. Любіть і шануйте їх!