Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-21T14:49:28+04:00

кожна прфесія дуже цінна, але я мрію стати лікарем. бо лікар допомагає людям. а я хочу допомагати.мені подобаєтся за кимось піклуватися,  подобаєтся робити людям добро.я вважаю що ця професія дуже цінна бо багато людей йдуть до лікарів.ще чому саме я хочу стати лікарем, бо багато людей не вміють правильно ставитися один до одного

2013-04-21T15:00:27+04:00

Кожна професія незвичайна. Шофер кожний разна волосці від смерті.Трюкачу треба стежити не за людьми,а за дорогою.Це дуже важко коли хочеш розсмішити їх. Режисери повинні придумувати дії всіх людей у фільме.А раптом їх виявиться сто? Дуже складна і захоплююча професія. У кожній професії є своя частина сміху і смутку. Є зла і добра сторона. Поки ви говорите що в школі важко, а ви представте як дорослим доводиться не солодко.