Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-21T06:29:05+00:00
Я мрію стати ветеринаром, бо я дуже люблю тварин.Іноді ідеш вулецею і дивищся на ціх безпритульних, обідрані сумні і так хочеться взяти всіх до себе.Собак можна зрівняти з людиною - є бідні немічні, а є багать ,ті що мають владу. Крім того бувають такі випадки коли твій улюбленець страждає від болю і ти нічого не можеш вдіяти і тут з'являеться ветиринар і рятує тварину. На серці радість, тобі дякують,приємно.
2013-04-21T10:09:43+00:00

 

 

 

кожна прфесія дуже цінна, але я мрію стати лікарем. бо лікар допомагає людям. а я хочу допомагати.мені подобаєтся за кимось піклуватися,  подобаєтся робити людям добро.я вважаю що ця професія дуже цінна бо багато людей йдуть до лікарів.ще чому саме я хочу стати лікарем, бо багато людей не вміють правильно ставитися один до одного