составьте пожалуйста 5 предложений о учителе казахского и 5 предложений о учителе русского языка всё на казахском пожалуйста добрые люди помогите!!!!!

2

Ответы и объяснения

2013-04-20T18:07:48+04:00

мугалем оте акылды жане мейрымды адам.

ол маган комектесу.

быз мугалем унайды

мен мугалем сыйлаймыз

калагамда мугалем кушты

Лучший Ответ!
2013-04-20T21:35:43+04:00

учитель по каз. Бізге қазақ тілі пәнінен ақылды мейірімді. Қазақ тілі мұғалімі сабақ жүргізеді. Ол бізге такырып түсіндіреді. Бізбен сөйлеседі. Бізге үй жұмысын береді.

 

учитль по русс. Біздің орыс тілі пәнінен беретін мұғалім де өте ақылды. Орыс тілі пәнінен беретін мұғалім бізді жаңа тақырыппен таныстырады. Бізбен жақсы қарым қатынаста болады. Бізге үй жұмысын түсіндіреді. Бізбен бірге үй жұмысын тексереді