К завтрашенму дню очень СРОЧНО надо помогите)))

ТАблица Северная Америка

1.Регион

2.Страны

3.Народ

4.Промышленность

5.Сельское хозяйство

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-19T20:18:01+04:00

страны США Канада.... население США 307 млн.человек.. Канада 33.4 млн.человек...сельское хозяйство отличается высоким уровнем развития преобладанием агробизнеса наличием фермерских предприятий...

2013-04-19T20:18:47+04:00

Півні́чна Аме́рика — материк (континент) у Західній півкулі, північна частина частини світу Америки.

У Північній АмериПівнічна Америка розташована повністю у Північній півкулі. Континент простягається в усіх географічних поясах, крім екваторіального. Тому природа його різноманітніша порівняно, наприклад, з Південною Америкою. Південну частину материка, що розташована у тропічних широтах, називають Центральною Америкою. До неї відносять також Центральноамериканські острови (Вест-Індія). Крайня північна точка материка – мис Мерчісон на півострові Бутія в Канаді – знаходиться на 71°58' пн.ш., крайня південна точка матери – мис Мар’ято (7°12' пн.ш.), крайня західна – мис Принца Уельського (168°00' зх.д.), крайня східна – мис Сент-Чарльз (55°40' зх.д.). Протяжність з півночі на південь — 7,2 тис. км, із заходу на схід — 6,8 тис. км; середня висота поверхні 677 м. Найвища точка в Кордильєрах (гора Мак-Кінлі, 6 193 м), найнижча — в Долині Смерті (86 м нижче рівня моря). Понад 64% території має висоту понад 300 м
Площа материка — 20,4 млн. км², а разом із островами — 24,25 млн. км² (великі острови: Ґренландія, Канадський Арктичний архіпелаг, Вест-Індія, Алеутські острови, Архіпелаг Олександра). Населення — 528 млн. (станом на 2008 рік).
Материк омивається Тихим океаном з Беринговим морем, затоками Аляска і Каліфорнійською, Атлантичним океаном з морем Лабрадор, затоками Св. Лаврентія, Карибською і Мексиканською, Північним Льодовитим океаном з морями Бофорта, Баффіна, Гудзоновою затокою. Сполучається з Південною Америкою Панамським перешийком, від Азії відокремлена Беринговою протокою.
На півдні Північну Америку перетинає північний тропік, на півночі – північний полярний круг. Найширша частина материка лежить в помірних широтах, що дуже впливає на його природу.
Береги континенту сильно розчленовані на півночі, північному заході й північному сході. До найбільших елементів берегової лінії належать Гудзонова, Мексиканська, Каліфорнійська затоки, півострови Лабрадор, Флорида, Каліфорнія, Аляска. Найбільші острови – Ґренландія, Ньюфаундленд, Канадський Арктичний архіпелаг (разом з островом Баффінова земля), Великі Антильські, Малі Антильські, Алеутські острови. Порізаність берегів Північної Америки сприяла виникненню тут численних морських портів.
Істотний вплив на природу Північної Америки мають і морські течії, що омивають її береги: Аляскинська, Каліфорнійська, Лабрадорська і течія Гольфстрім.ці проживає 8 % населення світу, переважно європеоїдної раси, а також негри й індіанці. Значні території безлюдні (переважно на півночі Канади), найгустіше населені Бермудські острови і північно-східне узбережжя США. Три четверті населення Північної Америки проживає в містах; найбільші міські агломерації:
Місто (агломерація) Населення (2010) Площа Країна
Мехіко 21 163 226 7 346 км² Мексика
Нью-Йорк 18 897 109 17 405 км² США
Лос-Анджелес 12 828 837 12 562 км² США
Чикаго 9 461 105 24 814 км² США
Даллас 6 371 773 24 059 км² США
Делавер 5 965 343 13 256 км² США
Х'юстон 5 946 800 26 061 км² США
Торонто 5 593 212 7 124 км² Канада
Вашингтон 5 582 170 14 412 км² США
Маямі 5 564 635 15 896 км² США