Два поiзди вийшли одночасно назустрiч один одному.Перший поiзд рухався зi швидкiстю 72 км/год,а другий - 68 км/год.Другий поiзд до зустрiчi пройшов 408 км.Яку вiдстань до зустрiчi пройшов перший поiзд?

2

Ответы и объяснения

2013-04-18T17:29:29+04:00
Лучший Ответ!
2013-04-18T17:48:09+04:00



1)408:68=6 годин рухалися до зустрічи

2)6*72=432 км проїхав другий 

===============================================