Ответы и объяснения

2013-04-18T10:22:27+04:00

маленький стих на казахском

Жас – қартаймақ, жоқ – тумақ, туған – өлмек, 
Тағдыр жоқ өткен өмір қайта келмек.
Басқан із, көрген қызық артта қалмақ,
Бір құдайдан басқаның бәрі өзгермек.

Лучший Ответ!
2013-04-18T10:28:54+04:00

 

 

 

 Жаңа жылда бар тілде

Жаңа жырға балайды...

Жаңа жылға әркім де

Жақсы үмітпен қарайды                              

  

Бар баланы бір жасқа

Өсіріп кел,Жаңа жыл!

"Беспен" жаңа сыныпқа

Көшіріп кел,Жаңа жыл!