до поданих прислiвникiв добери i запиши синонiми , чудово умiло радiсно довго ясно нiжно любо швидко казково

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-17T19:07:10+00:00

чудово- прекрасно

уміло- професійно

радісно- весело

довго- тривало

ясно- освітлено

ніжно- мило

швидко- скоро

казково- незвичайно

2013-04-17T19:07:24+00:00

чудово- гарно, класно, добре.

уміло- добре, вміло.

рідісно- радіти, сміятися.

довго- ................

ясно- гарно, яскраво.

ніжно- лагідно, добре.

любо- любовь.

швидко- скоро, митю.

казково- видумано.

БУТЬ ДОБРИЙ .....................