напишіть будь ласка текст-міркування на тему:для чого люди тримають у себе дома котів?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-17T21:14:20+04:00

Я вважаю , що люди тримають котів , тому що ті їх заспокоюють .

Людина перестає відчувати себе самотньою . Або ж людина просто хоче про когось піклуватися і тому тримає вдома котів .У кожного є свої причини і тому я можу тільки припустити чому так

2013-04-17T21:57:59+04:00

Багато людей тримають удома котів.Для чого вони це роблять?Спілкування з цими тваринами приносить чимало радості.Кажуть, що деякі коти уміють знімати біль.Коти-самостійні й незалежні,але водночас лагідні й товариські.Вони гарні й розумні.Крім того,коти не вимагають багато часу й уваги в догляді.Вони охайні,їм не потрібно багато їжі.Діти дуже люблять гратися з отами.Тому люди залюбки заводять цих домашніх тварин.