Чому собаку називають другом людини. Напишіть будь ласка текст-міркування на цю тему (5-7 речень) Будь ласка допоможіть дуже потрібно (Дякую)

2

Ответы и объяснения

2013-04-17T20:36:14+04:00

Всі ми з дитинства знаємо, що собака - друг людини, вірний, зраджений, незмінний, на все її собаче життя. І любить вона свого господаря завжди і всякого, і він для неї самий-самий. І зараз, в наше століття дефіциту спілкування, ми як ніколи потребуємо ..

Лучший Ответ!
2013-04-17T20:37:21+04:00

Собаки- це велика радість для кожного.Це милі створіння.

   Коли ти приходиш  додому тебе з радістю зустрічає твії вірний друг-собака. Багато  зустрічається випадків,коли собаки рятують життя людині:рятують  із вогню,витягують з води

 Вони бувають різні по породі та по характеру . Можуть бути вредними,або лагідними та ніжними.

    Вигулювати собаку потрібно не менше двох разів в день. Водити до ветеринара  треба не менше,чим один раз у чотири місяці.  Вчити командам  треба змалку і кожного дня,так вона краще запам’ятовує.

  Собака-кращий друг людини,вона завжди тебе буде любити,та ніколи не зрадить. Якщо вам самотньо,заведіть собі собаку