Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-17T15:16:20+00:00

Я дуже люблю своїх друзів.Ми завжи добре прооводимо час.Наша улюблена гра це"Схованки".Грають в неї по троє-шестеро дітей.Чим більше дітей,тим веселіше грати.

Правила цієї гри дуже прості.Одна дитина має шукати другу,ховатися можна будь в яком місці.Якщо тебе знайшли,ти водиш.

 Ця гра дуже цікава,багато дітей полюбляють в неї грати.

 

2013-04-17T15:28:44+00:00

Я дуже люблю грати в ігри!Є багато ігор які мені подобаються.Розваги полюбляють всі і я теж!В них можна грати і дорослому,і малому!Головне щоб ти веселивсяколи граєш в них!

Моя найулюбленіша гра-це хованки.Ти з захопленням граєш в них ,бо одного разу ти шукаєш когось,а іншого разу вже сам ховаєшся!Тож хочу вам порадити спробувати зіграти в цю гру!вона дуже цікава!