Довжина саду прямокутної форми 15 м , а ширина - 13 м. троянди займають 2/5 площі саду, а решту площі засаджено фруктовими деревами . яку площу саду відведено під фруктові дерева?

2

Ответы и объяснения

2013-04-16T17:37:36+00:00

площа S= 15*13=195 (см2)

введемо х.

тогда 1\5 площі саду = 195:5=39

площа що займають троянди = 2х=39*3=78 (см2)

площа фруктових дерев = 195-78=117 (см2)

Лучший Ответ!
2013-04-16T17:39:00+00:00

15*13=195 кв. м площадь сада

195*2/5=78кв. м занимают розы

195-78=117кв. м занято фруктовыми деревьями

Ответ: 117 кв.м занято фруктовыми деревьями.