Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-16T20:50:02+04:00

У школі у сьому головні вчителі.Багато учнів не люблять якихось вчителів ,але вони дарують свої пізнання .Вчителя теж іноді недорозуміють деяких учнів ,коли в них щось не здается . Я гадаю так не можна вчителів та учнів потрібно поважати ,це теж впливає на навчання .Стосунки це теж важна річ між усіми 

2013-04-16T21:46:45+04:00

У школі у сьому головні вчителі.Багато учнів не люблять якихось вчителів ,але вони дарують свої пізнання .Вчителя теж іноді недорозуміють деяких учнів ,коли в них щось не здается . Я гадаю так не можна вчителів та учнів потрібно поважати ,це теж впливає на навчання .Стосунки це теж важна річ між усіми