Напишите 6 пословиц на казахском языке про лебедей(акку) пожалуйста!!!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-16T17:41:59+04:00
1)Аққу - құстың терісі, жалғыз жатып оттамас.

2) Аққу құсқа оқ тисе қанатын суға тидірмес.

Ер жігітке оқ тисе қиналғанын білдірмес
Аққуды атпа — Не стреляй в лебедя.
Құстың ұясын бұзба — Не разоряй гнездо птицы.
2013-04-16T17:48:25+04:00

Аққуды** атпа, досыңды сатпа! **Аққу** көлін аңсайды, адам туған жерін аңсайды. **Аққу** құсқа оқ тисе қанатын суға тидірмес. **Аққу** менен қаз егіз, Адай менен таз егiз.