Вiдстань мiж двома дорiвнюе 198,9 км. З цих станцiй назустрiч один одному одночасно вирушили велосипедист i мотоциклiст. Велосипедист рухався попереду зi швидкiстю 11,2 км/год. Через 1,2 год пiсля початку руху його наздогнав мотоциклiст. Знайдiть швидкiсть мотоциклiста.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-15T23:37:48+04:00
11,2*1,2=13,44км-расстояние, которое проехал велосипедист.
198,9-13,44=185,46км-проехал мотоциклист за 1,2 часа
185,46/1,2=154,55 (км/ч)-скорость мотоциклиста.
2013-04-16T01:02:03+04:00



198,9/1,2=165,75км/ч- скорость сближения

165,75-11,2=154,55км/ч- скорость мотоциклиста