Виписати 5 речень з літератури(творів) зі словами: зате,проте,щоб,якби,якщо.БУДЬ ЛАСКА ДУЖЕ ТРЕБА!!!

2

Ответы и объяснения

2013-04-15T19:25:36+00:00

1) Погода тут гарна, дні теплі, зате по ночах буває дощ.

2) Я отримав електронного листа з контрольним посилання, проте посилання не працює.

3)давай зiграэмо щоб було веселiше .

4))Якби знав, був би соломи підстелив.

5)Якщо  не зробиш домашне завдання , то отримаэш двiйку .

Лучший Ответ!
2013-04-15T19:40:12+00:00

1- Зате ж весною, - Сонце каже, - поглянь на перші квіточки: на них мій промінь тільки ляже - вони й розкриють пелюстки. (Забіла хто сильніший?)

2.і, світлом сонячним залита, слідкує, щоб усе росло....(Забіла чотири пори року)

3. ....і якби ми не пірнали, і якби не всі якби - не набили б ми лоби.(бойко якби)

4.Але якщо вже тобі хтось написав, то розповідати про неї вчителеві - недобре, Віталику.(Сухомлинський кінь утік )

5.Майстер говорив не голосно, а майже шелестів, як те листя. Проте всі чули кожне його слово (О.Гончар прапороносці)