Накресліть квадрат, сторона якого дорівнює 10 клітинам зошита. Зафарбуйте частину квадрата, площать якої від площі квадрата становить 20%.

2

Ответы и объяснения

2013-04-15T20:11:15+04:00
Лучший Ответ!
2013-04-15T20:13:54+04:00



Площа такого квадрата становить: 10*10=100 клітинок

20% від площі квадрата становить: 100 * 20% = 20 клітинок.

Зафарбувати треба частину квадрата, що складається з 20 клітинок (малюнок в додатку)