Ответы и объяснения

2013-04-13T13:26:29+04:00

Україна - ознаки: українська мова, козаки, гетьмани, рушники, калина, каравай, Верховна Рада України, Президент України, Майдан Незалежності 

 

Мова - українські пісні, казки, українські літери, використання ї, г, шо

Лучший Ответ!
2013-04-13T13:38:32+04:00



Україна та мова

рідна, ніжна, солов"їна, сильна, давня, могутьня, виплекана, любима, найкраща, батьківська, гомінка, барвиста, багата, оспівана, омріяна