Морфологический разбор,вставить пропущеные буквы:

1)Т.Бигелдинов жасынан ұшқ...ш болуды ар...андаған.Ол жауға қарсы 305 рет ұш...п,оның сег...з жүзден астам техник...сын істен шы...арды

2)С.Луганский 390 рет жауынгерл...к сапарға шы...арды.Ол жекпе-жек айқаста жауды...37...шағын атып түсір...ді.

3)И.Ф.Павлов 200-ден аса ә...е шабуылына ...атысқан.Ұшқыш,аға ұшқ...ш,звено басқар...шысы,авиация полкінің штурманы дәреж...лерін атқ...рған.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-11T22:10:14+04:00

Могу вставить пропущенные буквы :

1)Т.Бигелдинов жасынан  ұшқыш болуды армандаған.Ол жауға қарсы 305 рет ұшып,оның сегіз жүзден астам техникасын істен шығарды

2)С.Луганский 390 рет жауынгерлек сапарға шығарды.Ол жекпе-жек айқаста жаудың 37 ұшағын атып түсіреді.

3)И.Ф.Павлов 200-ден аса әуе шабуылына қатысқан.Ұшқыш,аға ұшқыш,звено басқарушысы,авиация полкінің штурманы дәрежелерін атқарған.

 

морфологический разбор всех предложений писать не буду, покажу просто пример : 

жасынан - түбірі ЖАС (указываем корень слова), (далее пишем какая это часть речи и все грам виды,которые могут быть у нее) зат есім, дара, негізгі, жалпы, дерексіз; + ы - тәуелдік жалғау; + нан - шығыс сепіктің жалғауы 

2013-04-11T22:37:56+04:00

1)Т.Бигелдинов жасынан  ұшқыш болуды армандаған.Ол жауға қарсы 305 рет ұшып,оның сегіз жүзден астам техникасын істен шығарды

2)С.Луганский 390 рет жауынгерлік сапарға шығарды.Ол жекпе-жек айқаста жаудың 37ұшағын атып түсіреді.

3)И.Ф.Павлов 200-ден аса әуе шабуылына қатысқан.Ұшқыш,аға ұшқыш,звено басқарушысы,авиация полкінің штурманы дәрежелерін атқарған.