Трикотажне ательє дістало замовлення на виготовлення 28 однакових дорослих і 35 однакових дитячих спортивних.На всі споривні шапочки для дорослих витратили 4 кг 200г шерстяної пряжі.Скільки пряжі використають на дитячі шапки,якщо на одну шапочку йде на 30 г пряжі меньше?

ОЧЕНЬ НАДО!!!!ПОЖАЛУЙСТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-11T20:38:51+04:00

1 кг=1000ГР

4200:28=150 ( гр) пряжи на взрослые шапочки

150-30=120 (гр) надо пряжи на одну детскую шапочку

120*35= 4200 (гр) пряжи на детские шапочки

Ответ: На детские столько же пряжи пойдет сколько и на взрослые.

 

 

 

 

 

 

 

 

2013-04-11T21:33:44+04:00