Поміркуйю,чому собаку називають другом людини. напиши текст міркування 5/7 речеь)))плизз

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-10T18:53:18+00:00



   Часто можно почути, що собака - це друг людини. Я теж так вважаю, тому що собака, на відміну від людини, ніколи не зрадить свого господаря. Зустрічається багато випадків, коли собаки ставали справжніми рятівниками, знаходячі вибухонебезпечні речовини, витягуючи дитину із вогню. Без собак поводирів не смислять свого життя багато сліпих юдей. Я теж люблю цих тваринок, тому  що з ними завжди весело гуляти і навчати їх різним командам. Не так давно і у моєму домі з"явився маленькій друг. Коли мені сумно він підходить до мене і сумує разом зі мною,  а коли весело - я бачу щасливі вогники в його очах. Ось чому, я вважаю, що собаки гідні зватися кращими друзями людини

2013-04-10T18:54:09+00:00

Собаку називають другом людини. Ця тварина охороняє житло, захищає, дарує радість спілкування. Собака ніколи не зрадить. Вона віддана своєму господареві. Багато сліпих людей не уявляють своє життя без собаки-поводиря. Недаремно встановлюють пам"ятники на честь собаки.