У які ігри ти лябиш грати з друзями?Напиши про це текст-розповідь (9-7речень)

2

Ответы и объяснения

2013-04-10T15:21:17+00:00

Я дуже люблю проводити час на вулиці з друзями. Ми полюбляємо активні ігри. Вони розвивають наші можливості і допомагають нам розважитись. Найбільше я люблю гру в класики. Вона дуже цікава і корисна.  Ми стрибаємо на одній і на двох ногах, а потім ускладнюємо рівні. Існує безліч видів класиків. Мені більше всього подобаються на космічну тему.

Лучший Ответ!
  • iBod
  • середнячок
2013-04-10T15:32:12+00:00

Я дуже люблю проводити свій вільний час на вулиці зі своїма друзями. Ми полюбляеми активні ігри. Але більше всього ми любимо ганяти у мяча. Активні ігри допомагають нам розвиватися А футбол допомагае нам не лише розвиватися, а й тримати себе в формі.

Тому не лінітся виходити на вулицю. Грайте в активні ігри та підтримуйте себе у формі