Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-09T17:48:12+04:00



Моя сім"я дуже дружня. Я маю матусю , татуся , сестричку і братика. Мою матусю звати Олена . Вона робить усю домашню роботу , таку як : прибирає , миє посуд . У мене є татусь .Його звати Рома.  Він дуже працьовитий , але завжди  допомагає матусі. Мою сестричку звати Оленка . Вона старша мене на 3 роки . Вона завжди допомагає мені робити домшнє завдання. Я дуже вдячна їй за це. У мене є ще молодший братик . Його звати Сергійко . Він дуже любить бавитися та ргратися . Я завжди не відмовляю йому. Нашу сім"ю доповнює моя собака Рекс .Я її завжди вивожду на вулицю . Взагалі мені дуже подобається моя велика та дружня сім"я!!!!

 

Тримай , хай щастить у державній атестаціі)) 

2013-04-09T17:57:04+04:00



  У мене дуже дружня  і щаслива родина. Ми всі допомагаємо один одному і намагаємось ніколи не сварити. Тато любить читати книжки і розповідати всім цікаві історії, а мама готує найсмачніші страви у світі. Я дуже люблю своїх батьків, за те що вони ніколи не сварять мене, навіть якщо я винна, а лише пояснюють  помилку, а  я  в свою чергу намагаюсь більше ніколи  її не посторювати.

    Родинне тепло  для мене є найсвятішим: воно  зігріває  і дарує радість. Я завжди відчуваю на собі батьківський захист і це дає мені впевненість кожного дня