Ответы и объяснения

2013-04-09T13:31:24+00:00

Я вважаю своею найкращою подругою це Іру. Вона завжди мене підтримає, допоможе і навіть розвеселить.

Лучший Ответ!
2013-04-09T17:46:25+00:00

Життя...яке воно різне:веселе і сумне,радісне і тривожне.і як добре,коли у тебе є справжній друг.друг,з яким ти розділяєш горе і радість.дружба дорожча всякого багатства.саме такою справжньою подругою у мене є Іра.вона завжди дасть мені добру пораду,а коли важко на душі,вона вміє розвеселити.не раз між подружами бувають якісь суперечки,але у мене з Іриною іх не буває,тому що Іра справжній друг,яким можна пишатися!!!